пʼятницю, 1 квітня 2011 р.

Семінари по wiki-середовищу

Шановні колеги!
В квітні цього року заплановано серію семінарів для тренерів та випускників програми на тему
"Використання WikiWiki як середовища для проведення навчальних досліджень".
Перший семінар відбудеться 6-7 квітня. Нижче можна завантажити виклик на цей семінар.
Графік проведення семінарів публіковано на сайті інституту.
Наступні семінари відбудуться 11-12 квітня, 18-19 квітня та 27-28 квітня.
Ви також можете стати учасником майбутнього семінару. Для цього необхідно лише написати про своє бажання лист обласному координатору та вказати найбільш прийнятну дату участі. На блозі будуть публікуватись списки учасників майбутніх семінарів та листи-виклики для них.
Звіт про перший семінар читайте в наступних постах.

10 коментарів:

Микола Пинянський сказав...

Цікаво. Прошу включити мене у семінар 27-28 квітня. М.Пинянський

Носкова Маргарита сказав...

Вже внесла в список.

Olenka:) сказав...

Добрий вечір. Маргарита В'ячеславівна, прошу включіть мене у семінар 11-12 квітня. Дякую. Оленка Дмитрук.

оксана кархут сказав...

Привіт !!!Цікаво відвідати семінар прошу мене включити на 27-28 квітня !Дякую !!!

Качор Л. О. сказав...

Маргарита Вячеславівна! Маю бажання стати учасником семінару 27-28 квітня. Прошу включити мене у список учасників. З повагою, Качор Л.О.

Носкова Маргарита сказав...

Усі побажання щодо участі в семінрах враховано та включено в списки.

Галина сказав...

Доброго дня!
Включіть мене у список на 27-28 квітня. Дякую!

obratkevych сказав...

Шановна Маргарито В'ячеславівна!
З привеликим задоволенням візьму участь у семінарі 27-28 квітня.
Щиро дякую.
Оксана Браткевич.

Unknown сказав...

Дякую за новину.Прошу і мене включити в семінар 27- 28 квітня.З повагою, Надя Лущевська

Галина сказав...

Доброго дня! Запишіть на 27-28 квітня Чернецьку Галину Євгенівну. Дякую!