У цьому році складно визначити пріоритетний проект чи програму, яку координує команда творчих та неспокійних методистів, спеціалістів районних (міських) відділів освіти, голів методоб'єднань тощо. На даний момент в області реалізується кілька ІКТ-орієнтованих проектів та програм, у фокусі яких перебувають і вчителі і учні. Про роботу координатора в кожній з них говорилося на нараді. Короткий огляд ключових питань та рішень пропоную Вашій увазі.
1. Координація навчання вчителів області за програмою Intel "Навчання для майбутнього"
За час реалізації програми Intel "Навчання для майбутнього" в області тренінгові навчання пройшли понад 7 тис. педагогічних працівників області. Завдяки чіткій організацій роботи тренінгових центрів за останні 3 роки навчено понад 5 тис. педагогічних працівників. Тим не менш кількість педагогічних працівників, які потребують(бажають) навчання на тренінгу дуже велика. Це зумовлено умовами підвищення кваліфікації педагогічних працівників за кредитно-модульною системою, адже усі пед. працівники повинні пройти навчання на тренінгах Intel або Microsoft.
Про кількість навчених педагогічних працівників області за програмами Intel та Microsoft по районах (містах) області станом на 15 жовтня 2010 року можна дізнатися з таблиці.
Нажаль, обмеження фінансування щодо оплати роботи тренерів зумовлює значне скорочення кількості проведених тренінгів. Зокрема, кожен тренінговий центр в середньому може проводити навчання для 4-5 груп по 10 вчителів, що складає по області 3200-4000 вчителів в рік. Але фінансування з обласного бюджету забезпечується лише для 118 тренінгів тобто для навчання 1180 вчителів області. Тому дуже актуальним є віднайдення фінансування тренінгів з місцевих бюджетів, а також залишаеться актуальним проведення одного безкоштовного тренінгу для кожного тренінгового центру області.
Навантаження тренінгових центрів області в 2010 році та план проведення тренінгів можна дізнатися тут.
УВАГА! Координаторам програми в районнах та містах області до 20 листопада 2010 року необхідно подати обласному координатору звіт та перспективний план роботи на 2011 рік.
2. Організація навчання вчителів у дистанційному режимі
Для педагогічних працівників, що мають певний рівень користування комп'ютером та Інтернетом організовано навчання на очно-дистанційному курсі "Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя", який прірівняний рішенням вченої ради ЛОІППО до курсів за програмами Intel або Microsoft. Цей курс є особливо актуальним для адміністраторів шкіл (директори та завучі), які не можуть, через особливість своєї роботи, брати участь у тривалих тренінгах. Також він актуальний для вчителів інформатики.
У 2010 році навчання на очно-дистанційному курсі вже пройшло 45 педагогічних працівників області та планується до кінця 2010 року навчання ще 2 груп. Для зарахування в групу для навчання на очно-дистанційному курсі необхідно заповнити реєстраційну форму. Посилання на форму буде доступне з 25 жовтня 2010 року.
3. Запровадження та реалізація програми Intel "Шлях до успіху" в області
В вересні 2010 року в області стартувала ще одна програма з сім'ї Intel. Програма "Шлях до успіху". Програма зацікавила 35 навчальних закладів області. Саме для вчителів цих навчальних закладів в вересні відбулось навчання на 5-денному тренінгу. Тепер набуті знання вчителі реалізовують в роботі гуртків та факультативів з учнями своєї школи.
Більш докладно про програму можна дізнатись в дописі блогу
"Шлях до успіху" стартує на Львівщині". Також долучитись до програми ще не пізно. Прошу поширити інфорацію про програму серед директорів навчальних закладів області та керівників позашкільних закладів.
4. Реалізація програми "Створення єдиного інформаційного простору" ("Інтершкола"). Проблеми та шляхи їх подолання.
Програма реалізується в області другий рік.
Нажаль, за результатами опитування велика кількість учнів, що виявили бажання навчатись у гуртках програми у 2009 році так і не переросла у таку ж кількість учнів, що навчаються в гуртках. На даний момент в області активно працюють 15 шкіл в 7 районах області.
Для більш ефективної співпраці керівників гуртків та координаторів програми, більш повного та цільового інформування потенційних учасників програми тощо у вересні 2010 року розпочав роботу портал програми.
Для учасників семінара-наради організаторами програми було проведено вебінар. Вебінар дав можливість присутнім на семінарі-нараді поспілкуватись із керівниками програми, задати питання, почути про особливості реалізації програми у 2010-2011 навчальному році. Визначити пріоритетні напрямки роботи в області в найближчий час.
5. Регіональні ініціативи та участь у Всеукраїнських заходах.
Також учасникам семінару-нараду був представлений звіт про події, що пов'язані з реалізацією ІКТ-програм та проектів в області та Україні. Зокрема про участь делегації Львівської області в Міжнародному форумі "Нові горизонти ІКТ-освіти", про участь в Всеукраїнських конкурсах представників області, представлено звіт за результатами регіонального конкурсу "Галицький проект 2010" тощо. Також був зроблений короткий анонс подій, проведення яких планується у 2010-2011 навчальному році.
Пропоную Вашій увазі презентацію обласного координатора, яка частково розкриває події та питання, що обговорювались на семінарі-нараді.
Зауваження, пропозиції, враження пропоную залишати в коментарях до цього допису.
2 коментарі:
Якщо проблеми з фінансуванням, то створіть інші стимули для тренерів. Нехай ці години зараховують до "відкритих уроків" чи інше. Є проблема, чи на канікулах проводити тренінг(це зранку до вечора) чи готовитись до заходів. Я буду звертатись з цією пропозицією в райво, але, прохання, і Ви зверніться з такою, або іншою(бажано привабливою для тренера) пропозицією. Дякую!
Звичайно, п. Любо!
Необхідні додаткові стимули для тренерів щодо проведення безкоштовних тренінгів. Про це вже давно говорилося і існують такі стимули. Про них складно писати в коментарі, але про них знають районні (міські) координатори та й тренерам я неодноразово про них говорила.
Думаю, у Вас в районі обов'язково знайдуть оптимальний спосіб зацікавити Вас і Ваших колег.
Дописати коментар